Werken bij Stradus Aqua


Stradus Aqua Values

Openheid

  • Propageert openheid en eerlijkheid - hanteert geen verborgen agenda's 
  • Doet praktische suggesties om werkprocessen te verbeteren 
  • Geeft zijn/haar mening in een open en eerlijke sfeer 
  • Deelt gespecialiseerde kennis en ideeën met collega's 
  • Weet om te gaan met confidentiële informatie

Klantgericht

  • Toont kennis van CN-producten, -systemen, en -aanpak 
  • Is zich bewust van de noden van de klant, zelfs als deze niet door de klant worden uitgesproken 
  • Demonstreert tact en diplomatie, ook bij veeleisende klanten 
  • Reageert snel en adequaat op klant-aangelegenheden 
  • Demonstreert klantgerichtheid zowel naar externe als naar interne klanten toe

Resultaatgericht

  • Neemt objectieve beslissingen gebaseerd op relevante feiten
  •  Maakt werk van het behalen van vooropgestelde doelen - verandert prioriteiten als de context verandert 
  • Toont creativiteit in het oplossen van complexe problemen 
  • Gaat planmatig en gestructureerd te werk (Plan - Do - Check - Act)
  •  Focust op mogelijkheden, niet op beperkingen

Ownership

  • Neemt verantwoordelijkheid voor eigen beslissingen/acties
  • Toont vakmanschap: is een voorbeeld voor anderen 
  • Acteert binnen het bedrijf als was het zijn/haar eigen bedrijf 
  • Toont initiatief en ondernemerschap 
  • Weet altijd correct te handelen, ook in die situaties waarvoor geen formele of gedetailleerde instructies bestaan

Respect 

  • Behandelt collega's met respect 
  • Luistert actief naar anderen om hun standpunt te begrijpen 
  • Respecteert gemaakte afspraken - is stipt in het behalen van deadlines 
  • Toont interesse in verschillende ideeën 
  • Blijft kalm wanneer geconfronteerd met kritiek

© 2013 STRADUS AQUA NV | disclaimer | sitemap